fredag 1 juni 2012

Friday I'm in love!

Inte riktigt, men om exakt två veckor så brummar vi iväg
för att se den där Robert och hans The Cure spela, love it! <3
Bara jag inte lyckas slarva bort biljetterna till dess.. >_<

Igårkväll hade hans ex varit där såg jag när jag kom dit.
Jag fick ett mindre vansinnesutbrott.
Åkte till min syster för att lugna ner mig.
Han kröp på sina bara knän för mig när jag kom tillbaka
fast jag var medveten om att jag överreagerat.
Hon hade faktiskt haft ärende.
Men bägaren har lixom runnit över för länge sedan.
Ont i magen oxå, fortf sedan misären, men idag är det ok! :)

Sov som en gudinna inatt bredvid min älskade iaf.
Det var kallt i hans hus och han höll om mig hela natten.

2 kommentarer:

  1. Sv: Haha ja, jag ser det på din sida också, oops! :P
    Vi är nog bland dom äldsta i våran värld, alla andra går ju typ gymnasiet och så :)

    Ne, precis. Jag vill inte sitta och peta i maten och få en massa kommentarer, då äter jag hellre lite mer och kompenserar det sen <3

    SvaraRadera
  2. Oh vad härligt det låter!!
    Men någon gång så rinner det ju över, sen nej jag tycker inte du gjorde det du måste ju få berätta när det är nog, så bra jobbat!!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)