torsdag 21 juni 2012

God morgon.

Ja jag har inte vägt mig än, så vi kan väl säga god? =)

Jag sitter och väntar på att hennes bil ska försvinna från parkeringen
så att det blir min tur att gå på affärn och handla.

Vaknade säkert tio gånger inatt och kände mig utvilad och tyckte det
var dags att kliva upp. Första gången efter hela 45minuters sömn.
Heldre det än vara en zombie efter tio timmar :)

Vad ska ni göra i midsommar?
Här blir det väl ungefär noll firande.
Honey har inte velat planera NÅGOT.
'så skönt att vi är helt fria' säger han.
Igår hade han börjat på fixa för mat i grillning.
Jag vet inte om han bara räknar med oss eller om
han tror att han får gäster automatiskt då ;) haha..

2 kommentarer:

  1. Ja, det blir lite roligare om man är flera :D
    och tack, jag ska verkligen kämpa denna gången.

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej, tack för dina tips. Själv blir det typ så att jag vill vara ensam och bara försvinna..åh styrkekram till dig också!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)