fredag 22 juni 2012

Midsommarafton.

Vaknade i morse o trodde det var lördag.
Att den här dagen var avklarad.
'vi är helt fria att göra vad vi vill' sa han
och så bjöd han hem sin dotter m familj av bara farten.

VAD HÄNDE DÄR?!
Vad hände med att dricka alkohol, spela hög musik och vara oanständiga?!
Bara han och jag eller någon annan likasinnad??!
Jag kanske stannar hemma, spelar musik och är oanständig på egen hand >_<
--
Fått mejl från en kille. Kul med någon som söker kontakt.
Men det slutar alltid på samma sätt. Efter bara några mejl.
vi kanske skulle dejta? jag skulle kyssa dig första gången vi sågs!
jag skulle vilja gå ner på dej. jag kom i mina boxers nyss.
WHAT THE FUCK?!
Jag o alla knäppisar lixom.
Är det att man får vad man förtjänar elr vad?!
Jag brukar väl ändå inte antasta folk.

Nä glad midsommar på er, hoppas ni får en bra kväll :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Det är det verkligen och vissa kan ta det bättre än andra men jag tog riktigt illa upp av det han sa även om han inte sa det åt mig så blev det jobbigt för mig. Han ska fan inte säga så. Han kommer hit idag och firar midsommer och ångesten skriker inom mig, äta inför han? Fetto som jag är..

    SvaraRadera
  2. Sv: Alla kan bli så smal som dom vill. Jag ska visa att jag kan blir FÖÖÖR SMAL!!!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)