tisdag 12 juni 2012

Fullbokat.

Fullt schema hela veckan, blir trött bara av att tänka på det.
Alla förhoppningar om helgen är borta, och jag kan inte bli annat än
positivt överraskad så det känns ju ändå bra :)
Poängmässigt så har maten gått skitdåligt de senaste dagarna..
men idag är det två veckor sedan min senaste misär!

DET KÄNNS RIKTIGT BRA!


För att prata om något annat, jag är så dålig på att titta på film
Och även om det ibland händer att jag ser om någon film som jag
skulle vilja se, så vet jag att det inte blir av.
De enda filmer jag egentligen tittar på är de med Richard Gere
och dom har jag redan sett så många gånger att dom kan gå i bakgrunden :P
Vet ni någonstans man kan låna hem filmer från nätet gratis? ;) ni vet.
Ibland tipsar ju ni varandra om bra filmer och.. jag skulle vilja kunna titta jag med!

5 kommentarer:

  1. Ja, jag hoppas att de kommer ha såpass vett att de inte ringar honom innan de lärt känna honom. Det kommer ju bli en stor omställning för honom liksom.

    Vi jobbar på i köket, jobbigt när vi jobbar och har djur och sköta och så. Försöker att ta kvällarna till att fixa, men då är man ju så trött också! Sen vill vi ju ha ordning på mycket annat. Så, vi hoppas att vi ska få klart köket snart! :)

    Hoppas allt är bra med dig och tack för att du är en så duktig kommenterare :)
    Kram Sanna!

    SvaraRadera
  2. Hahah är jag liten? x) jag som är 18 i slutet av sommaren. Mina ben är inte små! <3 Men tack, alltid lika söt är du :3

    SvaraRadera
  3. Fan vad snygg du är!!
    Lovefilm kanske?? Men det är nog inte gratis utan det kostar ju men man kan pröva gratis tror jag.
    Annars kan man väl kolla på viasat film?
    SV: Tack för dina kommentarer underbara söta du! Håller helt med dig gällande operationen att folk ser det som en genväg, att man fuskar sig till viktnegång men så är det inte. Tack känner mig grym just nu haha även fast jag var svettig som en gris efter. Ja verkligen onödigt att sitta och betala en hyra när ni ändå "bor ihop", då är det ju bättre att ni flyttar ihop och sparar dom pengarna sen underlättar ju allt. Nehe men du känns anonym =). Går bättre med håret men det är ju inte som innan antar att allt fett bara rinner ut mig haha. Vad konstigt att du har det så och jag tvärtom, men människan är ju unik så hihi. Jo jag mäter mig på andra ställen också men ska försöka vänta tills den 17 att mäta då är det en månad efter. Märker också det fingrarna mina ringar sitter inte lika bra längre men då blir det bara nya sen haha. Du är duktig du med vännen inte bara jag som är det, herregud dina kort vilken skillnad!! Ja det är mycket som hänt nu men roligt också såklart =). Jag trivs här hemma i alla fall och älskar att inreda, kul att du tycker det är fin! Tack för dina fina kommentarer du är verkligen urrar underbara du!! Massa kramar <3<3

    SvaraRadera
  4. Tack raraste, för dina fina, varma kommentarer hos mig. Det ger mig styrka!
    Kram, ljus och kärlek!

    SvaraRadera
  5. sv: Tack, du är också jättefin <3.

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)