onsdag 13 juni 2012

Förlåt för igår.

Jag var bara tvungen att få ur mig något, men ni kommer inte få veta mer än så heller om vad som hände. Jag gnäller o gnäller på min karl, fast jag egentligen vet att han är så nära perfekt man kan komma. Blev bara väldigt påmind om det igår.
Idag känner jag mig sleten, och borde väl i skrivandets stund sitta i kyrkan och titta på skolavslutningar, men. Jag tog mig inte upp ur sängen förens precis just nu. Helt slut efter igår, när jag och min prins kom hem, och han gav mig en kram, kände jag hur all ilska bara vällde ut, jag fick äntligen prata om det och hela jag exploderade, det kändes som jag skulle rasa ihop till en blöt pöl på golvet, eller svimma. Att man kan tycka att folk lever sina liv så helt vansinnigt fel!!

3 kommentarer:

  1. Det är det bloggen är till för, att ventilera sig! Så be inte om ursäkt!

    Vad kul att du klarade av att visa dem att hästen inte var oduglig! Det är det som får en att vilja fortsätta leva, när man ser att man faktiskt kan hjälpa djuren!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Det är så svårt och man fattar inte vad man har förens man förlorar det. G var och är den bästa människan jag känner och ändå var det nog mer öän 50% mitt fel att vi gjorde slut. Så om duverkligen älskar din kille och tror att det kan vara ni otroligt länge till, kanske t.om hela livet. försök att ändra dig smått. Vist man ska aldrig ta bort en del av sin personlighet, men samtidigt kompromissa. räkna till 10 när det väller över, gå ut och ta en cigg (om du röker) för att lugna ner dig, skrik i en kudde, vad som helst.
    Jag önskar att jag hade gjort det. För då hade han fortfarande varit min.

    Såklart får man bli arg! Och man får lov att skrika att de är dumma i huvudet ibland, det är inte så jag menar!
    Hoppasd u inte missförstår det jag skriver.
    puss

    SvaraRadera
  3. Hjärtat man måste få skriva av sig, vara förbannad och vansinig! Det är din blogg så be inte om ursäkt! Men vad bra att du äntligen blev arg, man kan inte gå runt hela tiden och bara ta och ta ibland rinner det över! Underbara du <3<3

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)