torsdag 31 maj 2012

Svårsövd.

Jag låg vaken länge inatt innan jag kunde somna.
Tänkte bara på sånt som jag tycker är jobbigt
och jag minns inte ens hur jag lyckades somna.

Jag tänkte på hur mkt jag ska hinna med idag.
Jag hade hoppats att det skulle gå att hitta en lucka så att jag kunnat träffa min vän,
men jag måste nog smsa henne att det inte går, fast det inte är det jag vill.

Jag tänkte på midsommar. Honey har alltid älskat midsommar och nyårsaftnar,
det har varit årets bästa för honom och jag har inte berättat för honom hur dåligt det kommer bli.

Jag tänker på personalmöten, medarbetarsamtal, personalresan och hultsfred-resan.
Jag är så nervös över allting.
Jag vet att allt ordnar sig, men kan någon snälla  få min hjärna att sluta snurra.
Jag vet att jag har min syster som är min hjälte.
Och honey och alla på mitt jobb är så fina, vad är jag så rädd för?
Jag vet inte. Jag vet bara att det blir panik .
Ge mig lugn!

4 kommentarer:

  1. Sv: Ja det är tur det och tack :)

    SvaraRadera
  2. Varför kommer det bli så himla dåligt för? Klart det kommer ordna sig varför skulle inte det göra det egentligen har du någon anledningen att ora dig? Gör något du tycker om vad som, gör något som får dig att slappna av jag brukar lyssna på musik i mina hörlurar sen ligger jag och bara glor upp i taket och tänker på inget. SV: Tack så himla mycket söta du <3 Skriv till honom du är numer ett men det måste kännas så också glöm inte det och låt inte han glömma det! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh gud din text påminner om en novell jag läst på någon blogg där en bästa vän hette Honey tror jag. Flashbacks. Hmm.

    SV: haha ja! exakt! IM COOL, YE IM OK -snubbla fram- :/som tur va såg ingen :D:D

    SvaraRadera
  4. sv. Ja det är det verkligen! <3

    Hennes vikt är mitt ultimata mål :)

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)