söndag 10 juni 2012

Tragiska tillvaro

Ätit idag, ingenting som varit safe food. Å andra sidan har jag undvikt ‘fika‘ fast det erbjudits två gånger idag. Alltid något :) Jobbat 26h passet i helgen så hoppade direkt i duschen när jag slutade och for till honey. Ska jag vara rättvis så har vi haft en lugn bra kväll. Spelat kort och pratat om när vi började träffas och sånt mys :) men jag kan inte få ut ur hjärnan att kommande helg och sedan midsommar kommer bli värdelösa och jag vet inte hur jag ska lösa det.. det kunde ju bli så bra.. :( antagligen bara att släppa alla förhoppningar. Jag kikar in hos er i morgon..

1 kommentar:

  1. Härligt gumman!! Duktig du är som skippade fikat, va vad du är bäst <3
    Men vännen, finns inget du kan göra för att det ska bli bra då? Kram kram <3<3<3

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)