torsdag 28 juni 2012

Den där Jelena.


Det var kalas i förrgår, jag tänkte att en dålig dag är okej,
upp några hekton gör varken till eller ifrån egentligen,

Igår bjöds det på pizza på jobbet och jag grät hela kvällen.
Jag ringde honey när pizzan hämtades och hyperventilerade i telefonen,
jag sa att dom är feeders allihopa och dom gör det bara för att förstöra för mig.
Han sa att han skulle bära med sig telefonen hela kvällen
och jag fick lova att ringa honom om det blev jobbigt.
Vilket jag gjorde en gång, strax efter vi ätit..
Hans bara existens, i andra änden på luren, räddar.

Jag la mig vid tio, livrädd för nattångesten och somnade.
Utan misär, och när jag tänker efter så var det otroligt starkt.
Jag mådde så illa och hade kräkan halvvägs uppe flera gånger under kvällen,
och jag hade förmodligen inte ens behövt kämpa för att få upp något..
Men jag lät bli. Self-high-five! =)

2 kommentarer:

  1. Oh vad du är duktig hjärtat, underbara du!! Du är så stark och titta vad du klarar av du klarar allt hjärtat!!
    SV: Vi kommer igen om ett tag hihi, just nu är jag lite off om jag ska vara ärlig =). Jag gillar också att räkna ut sånt men lite läskigt att se ju haha. Massa kramar till dig och du är bäst glöm inte det!!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)