lördag 2 juni 2012

Umgänge med ex djävulen.

Jag hade heldre sett på medans han satte på henne än vetat
att han sitter hemma hos henne och födelsedags fikar.
Hela familjen. Så som förut. Så som det ska vara.

Jag väntar på min fina vän just nu.
Vad ska jag säga när hon frågar om oss, om allt är bra och som vanligt?
Ska jag svara att han är ett jävla a-hole fast han inte är det?
Kommer jag kunna låta bli?

Ska jag slå av mobilen och gömma mig under täcker när hon åkt?
Vet inte om han är välkommen hit, och vet inte varför han inte skulle vara det.
Jag vet inte hur jag ska kunna ta honom i min famn.



Jävla henne och vara smal.
Jävla henne och kunna laga mat.
Jävla henne och veta namnen på hela hans släkt.
Jävla henne och veta vad han har i byxorna.

Jävla han och inte fatta vad som är okej och inte.

Men mest av allt, jävla mig som är en idiot.
En idiot som kommer radera det här inlägget sedan
det vet jag väl, jag brukar lugna ner mig.
Jävla idiot jag har bakat en plåt muffins. Idiotjag.

2 kommentarer:

  1. Du jag tycker han är en idiot han ska inte göra så, glöm inte bort det! Jag tycker det är att gå över gränser nu tänker jag inte vara snäll längre men varför i helvetet sitter han där hade det varit Alexander hade jag halshuggit honom detta är inte okej! Jag tycker du ska låta honom välja hon eller dig! Det hade jag gjort helt klart kram på dig <3

    SvaraRadera
  2. Ååååh! Fan vad jag känner igen mig.
    Jävla kukar är vad de är, fast de är ju bäst. Egentligen?
    :(

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)