söndag 3 juni 2012

Med det sagt..

Han bjöd ut mig på middag igårkväll, en fin gest.
Och senare fick jag busa med småttingarna i hans släkt.

Hela jag smälte när lilltjejen gav mig en kram.
Kan inte ens föreställa mig hur lycklig han måste ha blivit
av att få träffa henne igen. Så himla efterlängtat!
Jag fick kramar och jag fick försöka vyssja bebis till sömns
jag fick spela spel med en femåring och vara efterfrågad.
Hade en bra kväll.

Med det sagt. Jag känner mig vilsen och konstig.

- Jag älskar dig. Jag älskar dig. DU! Jag ÄLSKAR dig!
- Du det var ett jäkla tjat på dig! Det räcker inte med att säga det.
Det spelar ingen roll hur många gånger han säger det.
När jag ändå behöver önska livet ur hans ex.
Jag trodde faktiskt att det här var överspelat för länge sen.
Att vi bråkat färdigt om sånthär och att han fattat.
Han känns som en främling som aldrig träffat mig förut.

Det är ju inte som att jag tror att han vill ha henne tillbaka
så varför känns det så jobbigt? Jag vet inte..

3 kommentarer:

  1. Sv: Ja, det känner igen mig i. Min pojkvän hittade min Thinspo-mapp för nån månad sen och han blev orolig för han tyckte alla vara alldeles för smala. Nu har jag gömt den mappen bättre ;)

    Ne, precis. Jag gick visserligen in i väggen första gången när jag gick 2an på gymnasiet så jag vet hur jobbigt det är. Men nu är jag glad att jag är sjukskriven så jag orkar fokusera på allt :)
    Jobbar du eller vad gör du?

    SvaraRadera
  2. sv: Åh, tack för tipset! Vet faktiskt inte hur det är med mjukt/hårt bröd men ska lätt be mamma köpa såna. Tacktacktack!

    SvaraRadera
  3. Vännen det du känner är normalt jag hade känt likadant nu måste bara han förstå vad du känner vilket uppenbart är den svåra biten. SV: Nej nej vad hände här nu? Du ska inte acceptera detta ställ han mot vägen bara och be han välja, du är viktigaste och mår du dåligt varför då utsätta dig för det? Lilla vännen du måste tänka på dig själv, glöm inte bort dig själv! Tack vad snäll du är, blir så glad av dina ord, ja ryggen vill jag fota men fy det ser ju så hemskt ut på kort vet inte kameran gillar inte det haha men sanningen svider ju så kanske lika bra, antar jag haha. Du är härlig du med! Ja jag håller med vad fan brösten kan man väl få behålla ta allt annat men inte dom! Hahha kram kram och glöm inte dig själv!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)