torsdag 21 juni 2012

Ändrad relationsstatus på facebook.

Jag antar att det inte gör någon skillnad när männen i fråga själva är gifta.
Men ändå, i hopp om att sms som dagens ska utebli.
"Ville bara önska dig glad midsommar. Synd vi inte får fira ihop.
Jag älskar dig. Kommer aldrig glömma dig. Puss & Kram"

Det här är då en karl som tror att jag är en hund som han får klappa på
och att när jag är full och inte kan stå, är det okej att snurra mig runt och sno en puss.
Det är väl det vi har 'haft ihop' så hur han kan älska mig är ett mysterium.

Sen är det oxå dags tycker jag. Vi har firat tre officiella år ihop lixom.

Sen var mamma så djävulskt grinig idag, igen. En del sura miner när
jag pratar om honom. Hon får mig ångra att jag berättade för henne öht.
Men det fattar hon inte utan hon tror bara att det är okej att vara svinig.
Hon har ingen lust att prata om det, och det finns nog inget värre än en
ovilja att förstå, jag hatar det i människor.. Jag kräver inte mycket.

3 kommentarer:

  1. Sv. Ja, klarar inte av sånna människor :/

    SvaraRadera
  2. SV: Jag vet, känns pressen eller vad?!!

    SvaraRadera
  3. Finns konstiga människor har haft flera sånna efter mig, nej fy vad ego det lät! Men bara killar jag pratat med på MSN och som sedan börjat "älska mig"?? Konstigt.. Vad är det med din mamma?? Massa kramar <3<3

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)