söndag 17 juni 2012

Fråga något?

Frågestund?
Den här bloggen är egentligen inte anonym,
men jag upplevs nog ändå som ganska anonym?
Jag vill inte ha det så. Är det något ni undrar om mig?
Fråga, jag svarar på allt! (och jag gör det på riktigt)

Jag har gett min syster adressen hit för att jag ska tänka på vad jag skriver
och för att jag inte ska behöva gå under om någon skulle hitta hit.
Ska jag göra nåt presentationsinlägg eller nåt? Hur ska jag få iväg
anonymstämpeln? Jag vill fortsätta lägga upp fina bilder som inte är på mig
och jag kommer from nu skriva ut att det är jag på bilderna så ni slipper fundera.

5 kommentarer:

  1. Du kanske ska ha en frågestund så får man lära känna dig? Eller 10 random fakta du väljer ut ? :D

    sv1: det är tyvärr inte låtsasvikt. Jag hade gått på toa och allt. Fyfan! Jag dör inombords D: vill gråta ihjäl mig men jag kan inte gråta, suger. hehe.

    sv2: jo det var en del som nappade, har inte publicerat kommentarena än bara! Ja juste, många är ju anonyma, blir kul det här :3

    kram på dig! du ger alltid så fina omtänksamma kommentarer, hihi ♥

    SvaraRadera
  2. Skriv en presentation om dig själv! Hur va din uppväxt? Vad har du gått för skola? vad har du/jobbar du med? Hur började dina "mat/gå ner ivikt" tankar?

    SvaraRadera
  3. Jag har några frågor.
    Vem är du? Alltså jobb, vart bor du etc.
    Hur länge har du och din kille varit tillsammans?
    Vad är dina drömmar?
    Vill du ha barn?
    Vart befinner du dig om 10 år?

    Massa kramar underbara du <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Sv: Jag vet inte om det är så pass mkt för alla andra för det verkar inte så. Det är fortfarande ett jävla helvete.

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)