onsdag 13 juni 2012

ÅNGEST.

Inga cigaretter i världen räcker.
Förlåt igen förresten om mina föregåena inlägg tolkats som att jag och min prins
haft en enorm kris, det har vi inte, det handlade inte om oss.

Idag är det skolavslutningar och kalas, först med familjen under dagen
och snart ska jag iväg på jobb och allt börjar om. Äta Äta Äta..
Ni kan väl gissa hur det känns.

Dessutom.. Massor av folk, jag inte törs träffa. Vill inte.
Finns inga kläder, och jag luktar illa och allt är fel.
Har klockan verkligen tickat sådär högt förut? Som om den garvar åt mig.
Jag vill bara sitta kvar i soffan, läsa era bloggar och inget mer.

Kom just på att det kommer vara fullt med bilar när jag kommer dit.
Bara en sån sak, parkera. Panik. Hej patetisk...

2 kommentarer:

  1. sv; det är okej att låta andra ta över ansvaret, så länge man inte låter det vara förevigt, för förr eller senare så måste man faktiskt ta ansvaret för sitt eget liv. men det är mycket längre fram.

    SvaraRadera
  2. Hjärtat jag mår så himla dåligt av att läsa här för din skull du måste göra något du kan inte leva ett liv och bara må dåligt. Du har bara ett liv och lev det då! Du förtjänar att må bra och att vara lycklig och du är inte det, jag läser mig ju till det. Jag har mått så jävla dåligt en gång i tiden så jag vet hur det är att må dåligt. Vännen ärligt nu vad ska du göra åt detta nu? Massa kramar du är underbar glöm inte det!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)