fredag 29 juni 2012

Markerat revir.

Det har jag ägnat mig åt idag.
Markerat mitt revir. Han är min.
Det känns bra fånigt, men ändå bra.
Jag har oxå berättat att om han dumpar mig så kan han få mycket bättre än sitt ex.
Samt att han aldrig kan få bättre än mig, sagt med glimten i ögat ;) haha..
Nu ska jag göra mig i ordning så gott jag kan för partaj ikväll.
Har inte så höga förväntningar så hoppas bli överraskad =)
Har inte heller bestämt hur berusad jag ska bli..
Att spy på fyllan betyder inte att jag får börja räkna om mina spyfria dagar
men det gör ju inget om jag låter bli att bli SÅ berusad heller :)
Jag gillar att benen ser så små ut när man tar bilder såhär..
Jag efter ha släppt ut hästarna i hästhagen igårmorse =)

3 kommentarer:

  1. sv: ja ajg får tvinga mig lite till att ha en vilodag. Tar emot. Men vet att det är bra för kroppen. En dag i veckan har jag lovat mig själv :)

    hehe ja. Det är kul när man äntligen kommer i något som annars suttit hemskt! Har några kilo kvar så att dem blir lite mer losefit, som jag vill ha dem.

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt så, han kan inte få någon som du/ bättre än dig och så är det bara!!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)