måndag 25 juni 2012

What keeps me going.

En kvinna som varit sommargranne så länge jag kan minnas dök upp på gården i morse när jag var och matade kvigorna hos pappa. Jag gick upp på gårdsplanen för att kolla vad hon ville.
Vi sa hejhej och hon berättade vad hon gjorde på gården och att hon kände K (min pappa).
Jag fattade inte varför hon berättade det för mig.. Sedan stirrade hon till och utbrast;
"Men det är ju DU!!??" hon ger mig en kram och frågar vart resten av mig tog vägen.
Hon gissar på att jag gått ner minst 20kg och sa att jag var 'lite rultig' förut.

Jag är rultig nu, men var fet förut.
Hursomhelst, jag kan andas en dag till <3

2 kommentarer:

  1. Hahah härligt att höra det, vissa människor är så härligt ärliga ibland men det var ju gullig också, nu ska jag läsa ikapp här! Massa kramar <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack för alla dina fina, alltid lika fina kommentarer underbara du!! Tycker det låter som en jätte bra ide hade du tänkt att bara byta ut frukosten då eller? För du kan ju även ta en bar och inte bara drink alltså. Låter som en jätte bra ide i alla fall att byta ut eller kanske mera lägga till frukosten! Sen som du skriver det innehåller ju massa nyttigheter! Men t.ex. en bar/ drink och en kopp kaffe?? Vad tror du om det? <3. Tack än en gång du gör mig starkare!! <3<3 Sen frysta är bättre/ lika bra och man sparar pengar på det istället för att bara ha färska grönsaker! Kram kram och all min kärlek till dig <3<3

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)