måndag 7 maj 2012

Mår tusan inte okej!

Är inte riktigt hundra idag.
Försökte springa men det var som att hela kroppen skrek NEEEJ
och då menar jag inte bara lat-jag utan något annat.
Jag lyssnade på kroppen, även om jag vet att jag kommer ångra mig hela dagen :/

Hämtat ut min nya dammsugare iaf, jag tror vi kommer bli kompisar! :)
Satt den på laddning och nu väntar jag på att Honey ska komma hit på lunch! <3
Ikväll blir det ridhuset med lillasyster ^^,
Vet inte vad det är med den här bilden som tilltalar mig
men jag tycker om den så mkt.
Jag läser nog in massor om vem personen på bilden är
och önskar jag var mer som hon.
Fina händer, naglar. Snygg klocka och kläder.
Skärpet och smala ben! <3

1 kommentar:

  1. Kroppen kan faktiskt säga ifrån när den inte orkar springa. Om man har ätit för dåligt eller sovit för lite tex. Lyssna på kroppen och spring inte om den inte vill, gå raskt istället :)
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)