onsdag 9 maj 2012

Dagens ord; känslodalbana! :)

Jag roas lite av att lillasyster letar min blogg
Hon vet att jag startat en ny, men hon har inte namnet!
Jag skrev med henne när jag funderade på namn
och ALLA var upptagna.
Jag blev frustrerad och de som var lediga
var fuckface och kussimurra hon avrådde mig från dem.
Men jag tänkte att skriva dom kanske hjälper henne hitta hit ;)

Det har varit en bra dag, haft det väldans trevligt!
Förutom misären på förmiddagen.
Sitter å filurar på lite mer misär just precis nu
när jag ändå har en stund över lixom :(
--
The average person tells 4 lies a day
And that is 1460 in a year
A total of 87 600 by the age of 60
And the most common lie is
I'm fine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)