måndag 21 maj 2012

Vilsen.

Jag vet nog ungefär ingenting!
Mest av allt vet jag inte vad jag tycker om min vikt.
Tog en bild igår. Känner mig nöjd med det som finns på bilden.
Siffrorna på vågen känns oxå okej, men ändå.. så vet jag inte.
Känns som ett så enkelt val att säga att jag är nöjd här.
Det är lagom. Men jag vet inte om det är lagom jag är ute efter.

För att gå vidare..
Jag är ett helvete att leva med
och jag klarar ingenting!
Det känns lite smådrygt

Ikväll är nog sista kvällen på länge i lägenheten och det är lite blandade känslor.
Well, nu kom honey hem och jag ska väl inte skriva längre.
Hörs mer i morgon, som förhoppningsvis är en bättre o lugnare dag <3

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja verkligen, vill också vara så smal :)

    SvaraRadera
  2. Sv:Haha ja sant. Om man varierar sig lite så är det inte lika lätt för andra att se det mönstret x)

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)