onsdag 9 maj 2012

Vilodag.

Jag måste få lugn i skallen, jag hittar inte balansen.
Springer jag och stökar på tänker jag att jag kan unna mig
och det funkar ju inte riktigt så.
Så även om jag känner mig latast och inte fattar vad det
ska tjäna till så tar jag denna regninga dag och bara hemmatränar
och letar balans, det blir nog bra det oxå!

Njuter av mitt morgonkaffe nu när jag kommit hem från jobbet.
Ska hämta hit kära syster efter ladugårdsstöket idag,
sedan blir det lunchdate med honey och personalmöte
innan den här dagen är över.
Kör den här spellistan idag :)

1 kommentar:

  1. Men! Tack så mycket! Alltid lika kul när läsare bestämmer sig för att visa sig. Och ännu roligare att höra att du tycker om bloggen så mycket!
    /Sanna

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)