måndag 14 maj 2012

Som grädde på moset.

så lägger vi in lite stress och panik på det här.
skulle helst av allt bara vilja lägga mig under täcket
ev skriva en lista på saker som ska fixas
och be om att bli väckt när allt är klart.

Hovslagarn ringde just. Torsdag kl 12:00 bokade vi in.

Jag avskyr tidsbokningar. Bestämda tider då saker ska ske.
Jag hatar det så jag vill spy på allt vad klockan heter.
Speciellt att boka in saker långt i förväg, mer ångest.

Pengar. Jag hatar dom oxå.
Eller ja, egentligen hatar jag att vara utan.

och mina trasiga utslitna lögner,
dom har blivit så nötta att dom inte fungerar längre.
NTS; tjocka döljande kläder på torsdag :(

Jag ringde honey på jobbet, men han hade inte tid med mig.
Så synd, jag hade behövt.. hans lugnande ord och värmande röst.

Måste få avsluta med att säga att jag älskar min underbara fina
fantastiska lillasyster, jag tog mig ingenstans i livet
om det inte vore för henne. Ingen inspirerar mig som hon
och ingen ger mig styrka som hon <3









Nu ska jag dricka pepsi max. Det är jag värd.
Och så ska jag smsa syster ordentligt.
Hon skickade för en stund sedan
men då kunde jag inte svara ordentligt.
Ska ta tag i mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)