tisdag 8 maj 2012

Incheckning; doing it right - 6475/2267

Mår kanoners idag jämfört med igår, känns bra!
Petat i mig frukost och ger mig iväg om en timma :)
Igårkväll blev det tjaffs som vanligt, småtjaffs.
Jag är så less på att alltid vika mig för husfriden.
Jag vet ju att det inte är bra egentligen heller.

Att jag inte får ha någon åsikt kring mat och
runt det har jag accepterat och förstått.
Men i övrigt har jag lika mkt rätt till en åsikt
oavsett hur sné den kan verka för honom.

Sovit riktigt gott inatt och vaknade helt utvilad
och det mina vänner är riktigt underbart!! :)

1 kommentar:

  1. sv: Åh vad glad jag blir! Kul att du gillar min blogg. :)

    Vad är det för tjaffs med maten då?

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)