onsdag 11 juli 2012

Vem sa att det var enkelt att älska.

Jag är så glad att jag har min fina syster.
Extra mycket dagar som dessa.
Då bara att tänka på henne kan lugna mig en smula.
Tänka att livet kanske är fint ändå.
Att vi kanske kommer dricka vin och spela spel fler kvällar.
Att vi kanske kommer ta långa cykelturer & ha mysiga kafferep
Att vi ska göra resor och ha så sjukt roligt. Hon och jag.
Mest hon. Det är hon som står för allt bra med allt.. givetvis.
Jag är genast lite muntrare i sinnet bara av att skriva om finaflickan!
Men, åter till ikväll..

Jag önskar livet ur en äcklig kärring.
Jag hatar att det ska behöva vara så.
Jag vill skrika att jag hatar honom.
Jag vill slå på honom som en sandsäck.

men.. jag gör inget, jag gråter och
jag säger 'du kommer aldrig förstå'
För det kommer han inte.

Han förstår inte varför jag är ledsen.
och jag vet.. det är ingen ide att försöka.








Varför äter du inte upp glassen?
- Jag kommer aldrig kunna bli din kvinna,
men jag kanske kan bli smal nån gång.

4 kommentarer:

  1. Ja 600 kcal är faktist något som är lagom lätt att hålla för mig :3 jag kan undvika hets och så. Hehe pepp! Nu kör vi!

    SvaraRadera
  2. Sv: Åh, vad roligt att du gillade det!:)
    Ja, det är ju inte meningen att det ska störa när man skriver!:)<3

    SvaraRadera
  3. sv: jag har aldrig tänkt på att light läsk skulle kunna förstöra för mig. 0kcal är ju ädnå 0kcal liksom..
    men nu ska jag testa att sluta med de, så får vi hoppas att nått händer!

    SvaraRadera
  4. sv, Nej det är skit. Mitt lilla troll är det ju <3<3

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)