lördag 7 juli 2012

Cravings..

Fick sånna cravings i morse, jag blev ledsen
och var fullt medveten om att det var därför jag fick cravings.
Det slutade iaf med att jag åt cottage cheese och müsli, rätt ok va?

Igårkväll upplevde jag och honey alla sidor av ett förhållande.
Jag hade haft en tjockisdag. Den värsta på länge.
Tror det var det som utlöste allt. Tyvärr.
Vi bråkade, vi blev sams, vi badade.

Vi badade tillsammans. I hans badkar.
På min värsta tjockisdag någonsin.
Detta har hänt en gång förut, då jag stod på maxvikt
och vi nyss hade börjat träffas. Jag halkade i badkaret
och skäms fortfarande ögonen ur mig när jag tänker på det.
Men igår badade vi tillsammans igen, och det gick bra :)
Men jag ska köpa badskum.

Snart iväg på 26h jobb, jag hoppas det går bra.
och den här bilden är väl ändå kul?
Tänk vad dom är duktiga på att räkna på aftonbladet ;)

1 kommentar:

  1. Åhw, hoppas allt känns bättre idag !!


    haha bilden var sjukt kul!

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)