tisdag 3 juli 2012

Jag flyter.

Igår blev en eftermiddag fylld av ångest.
Trots att både honey och syster var här, ville jag bara försvinna.
Dom tycker om mig, men jag tycker inte om mig.
Två mot en, inte riktigt rättvist kan jag tycka.
Sen vet jag oxå om att jag är en idiot, bad dem båda om ursäkt.

Vad jag berättade för honey i helgen, var något från mitt förflutna.
Något som ändrade hans bild av mig.
Visst, det är skönt att han vet allt. Men det är oxå själviskt.
Han tjänar inget på att veta den detaljen om mig :P

Annars så är misären alldeles för lockande idag.
Jag har därför målat mina naglar läckra, och hoppas det stoppar mig.
Såhär ser dom ut;

1 kommentar:

  1. Klart han tjänar på att veta det om dig, alexander vet allt om mig även fast mycket är tungt att bära på men med hans hjälp är det inte lika tungt och som min man ska han "avlasta" mig precis som jag gör för honom.
    SV: Tack sötnos!! Massa kramar

    SvaraRadera

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)