söndag 16 september 2012

Jag vill väl inte direkt dö.

Jag vill bara sluta existera och sluta känna.
Jag har vart på väg att lämna honom två gånger i helgen.
Allt i sviter av lördagen för två veckor sedan.
Jag är trasig - och det är han som måste laga mig.
Kan han inte det så går det inte längre.
Han måste vinna mig tillbaka - annars är jag inte hans.
Jag vill inte behöva vara utan honom.
Men ska jag ha det såhär kanske det är lika bra.
Meningen med allt är försvunnen.

Jag tror inte på honom längre, och då är det svårt att tro på oss.
Allt som kommer ur hans mun låter som rappakalja.
Alltför många gånger säger han en sak och gör en annan.
Actions speak louder than words - så sant så.

Det krävs något enormt. Jag har ingen aning om vad.
Något som visar att jag betyder något för honom.
Ett tecken på att han visst skulle stå upp för OSS
Nej jag vet verkligen inte vad. Han måste komma på något..
Gärna innan det är för sent. Om det inte redan är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)