onsdag 12 september 2012

God förmiddag.

Hade ett sånt där samtal igårkväll med honey.
Jag jobbade och han ringde för att säga godnatt.
Men.. jag är för trasig, och det förstör oss.
Jag är bara ledsen och arg.
När vi la på kände jag de där kramperna i magen,
funderade på att ringa upp honom, men lyckades somna.
Vaknade i morse och det gjorde fortfarande/igen ont.
Lyckades ta mig igenom morgonen på jobbet och for hem.
Landade i sängen en timme, och for upp till stallet.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska vara
hemma eller inte när han har lunch.
Vill så gärna att vi ska ha en mysig halvtimma.
Men den chansen är ju försvinnande liten..
Lika bra vi inte ses, så har vi iaf inte haft ett dåligt 'möte'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar på kommentarer i din blogg, om du inte har någon så svarar jag här under i kommentarsfältet :)